בעלי מקצוע » מאמרים » מאמרים על משרדי פרסום » חברות פרסום

חברות פרסום

18/12/13 14:07

ענף הפרסום הוא ענף מגוון הכולל בתוכו סוגים שונים של עסקים, יש משרדי חברות פרסום המתרכזות בנישה של יח"צ, ולצידן יש חברות פרסום או משרדי פרסום המתרכזים רק בפרסום אינטראקטיבי, או משרדי פרסום המציעים רק שירות של ייעוץ תקשורתי או שירות של הפקת סרטי תדמית. אך המכנה המשותף של כל משרדי הפרסום או חברות הפרסום הוא שהמטרה של כולם היא לפרסם את הלקוח שלהם ולהפוך אותו למושג שמוכר לכולם, וכך לסייע לו להגדיל את המכירות שלו או הרווחים שלו.

היום בעידן המודרני רבים מאתנו נזקקים לשירותיהם של משרדי פרסום או חברות פרסום, המספקים שירותי פרסום מסוגים שונים. הפרסום על סוגיו הוא שירות שמשתנה עם השנים בהתאם לשנויים שחלים בתרבות החיים שלנו ובטכנולוגיות המתפתחות עם השנים. אם פעם הכרנו בעיקר פרסום המתבצע באמצעות כלי תקשורת כתובים הרי שהיום נתח גדול מענף הפרסום מתרכז בפרסום בתקשורת הוירטואלית.

ואם פעם כל חברת פרסום העניקה מגוון רחב של שירותים ופנתה למגוון רחב של קהלים, הרי שהיום רבים ממשרדי הפרסום ו/או חברות הפרסום מתרכזים בנישה ספציפית כמו פרסום באינטרנט או שהם מתמקדים בפרסום המיועד לקהל ספציפי כמו משרד פרסום למגזר הערבי, או משרד פרסום למגזר החרדי.

משרדי פרסום ו/או חברות פרסום כוללים בתוכם קטגוריות שונות שבכל אחת מהן יש את אנשי המקצוע המתאימים.ואכן במשרדי הפרסום אנו יכולים למצוא צוות מקצועי לא קטן הכולל בתוכו סוגים שונים של אנשי מקצוע החל מתקציבאים, ביצועיסטים, קופירייטר, גרפיקאים ועוד.

כאשר אנו עומדים לבחור חברות פרסום או משרדי פרסום עלינו לבדוק כמה פרמטרים שהם:

מהו גודל המשרד ומהן יכולותיו: יש כאלו שיעדיפו משרדי פרסום קטנים המעניקים יחס חם ואישי, ויש כאלו שיעדיפו משרדי פרסום גדולים הכוללים בתוכם עשרות או מאות עובדים, שיש להם נסיון רב וידע מקצועי רב. אם אתם עומדים לבחור משרד פרסום רצוי שתבחרו משרד פרסום שיש לו ניסיון במתן שירותי פרסום לעסקים הדומים לשלכם .

מהי הנישה של משרד הפרסום: כאמור ענף הפרסום הוא ענף ממודר ומחולק היום לנישות שונות, לכן מי שמחפש שירותי פרסום של עיצוב כרטיסי ביקור או פליירים לא יכול לפנות לחברת פרסום המציעה שירותי פרסום אינטראקטיבי בלבד, ומי שמחפש שירותי פרסום למגזר החרדי בלבד, לא יכול לפנות למשרד פרסום המתמחה דווקא במגזר הרוסי.

מה המוניטין של המשרד: כדאי לברר ולבדוק מהו המוניטין של משרד הפרסום שאליו פנינו, האם יש לו שם טוב בשוק, האם יש לו רשימת לקוחות מכובדת או קטנה, כל אלו יכולים ללמד אותנו על רמתו המקצועית של המשרד.

עסקים ומאמרים:
Stratomedia סטרטומדיה סטרטומדיה